fredag 27 april 2012

373. Beslutsångest ( 113 av 365+1)

Om man har storlek större
kan det ibland va svårt att hitta kläder.
Så här till våren o sommaren kryper jag gärna ur min svarta garderob
o väljer lite färg.
Tunna tyger o modeller med lite vidd i 
det gillar jag!
Efter en hel dags letande efter lite nytt
kände jag mig lite moloken.
Men just då fick jag syn på ett biträde som packade upp nåt som fångade min blick.
Modellen verkade perfekt o den fanns i två olika härliga färgkombinationer!
Provade o de kändes jättesköna,
då kom den-
beslutsångesten...
Vilken skulle jag välja?

Jag tog båda!!!

5 kommentarer:

Uddenhäxan sa...

Åhh vart hittade du dom?

Gillar den mot rosa! Bägge var fina men jag är nog mer den färgen

Pysselfarmor sa...

Det gjorde du rätt i! Snygga!

canonmonica sa...

Ser sköna ut,du gjorde rätt i att ta båda.

Mias 366 bilder 2012 sa...

Det gjorde du helt rätt i!!! Snygga båda, fint med lite färg...

TiniTott sa...

Åh dom var fina =)